Strona główna
Jak wypromować branżę RTV i AGD w Internecie?

05.05.2023

Jak wypromować branżę RTV i AGD w Internecie?

Jak wypromować branżę RTV i AGD w Internecie?

Jak podaje Gemius w raporcie „E-commerce w Polsce 2022”, aż 52% internautów kupuje online sprzęt RTV/AGD. Nie dziwne więc, że branża ta była jedną z pierwszych, jakie rozwinęły się w zakresie e-handlu. Dlatego poznaj formy promocji firmy w Internecie. Zdobądź niezbędną wiedzę i zleć działania! Odkryj zalety reklamy w Internecie!

Wizerunek w sieci a działania SEO

Wizerunek firmy oferującej sprzęt RTV i AGD, można zbudować lub poprawić dzięki działaniom SEO. Kampania będzie właściwie przeprowadzona dzięki audytowi SEO oraz analizy widoczności, konkurencji czy fraz kluczowych. Poza tym ważna jest optymalizacja techniczna. Przykładem jest kod strony. Nie można zapomnieć o optymalizacji treści, a więc używania słów kluczowych oraz pozyskiwaniu odnośników z zewnątrz. Dotyczy to linków z forów internetowych lub artykułów sponsorowanych. Istotne są poza tym działania on-site czy off-site. Przyczynią się one do wypozycjonowania witryny i do bycia przyjaznej dla internautów.

Sklep RTV i AGD a wizytówka Google Moja Firma

Wizerunek w sieci można zbudować za pomocą wizytówki w Google Moja Firma. Narzędzie to jest wygodniejsze niż tradycyjne wizytówki na papierze. Wirtualna wizytówka Twojej firmy z RTV i AGD pozwala przyciągnąć uwagę internautów, którzy szukają danego sprzętu. Powinna się składać z:

  • nazwy firmy,

  • lokalizacji,

  • godzin otwarcia,

  • danych kontaktowych – numeru telefonu czy adresu e-mail,

  • zdjęć – sklepu z AGD i RTV i jego wnętrza.

Co ważne, profil Google My Business może być połączony z usługą Google Ads. Wówczas w reklamach w Internecie mogą się pojawić dodatkowe rozszerzenia, a więc lokalizacje. Dzięki Google Ads można rozszerzyć zasięg wizytówki – co więcej, możliwe jest wyświetlanie się Twojego biznesu nad konkurencją.

Promocja firmy w Internecie a media społecznościowe

Z raportu DataReportal wynika, że aż 27 milionów Polaków korzysta z portali społecznościowych. W związku z tym są to główne narzędzia promocji w Internecie. Warto pomyśleć o dodatkowych formach aktywizowania za pomocą:

  • quizów,

  • sond,

  • pytań,

  • konkursów.

Dzięki temu łatwiejsze będzie zdobycie nowych potencjalnych klientów oraz kontaktowanie się z nimi. Do form promocji w Internecie zaliczają się media społecznościowe:

  • Facebook,

  • LinkedIn.

  • Instagram,

  • YouTube.

Social Media pozwalają dotrzeć do klientów i promować Twoją firmę oferującą sprzęt AGD i RTV.

Jak reklamować sklep ze sprzętem RTV i AGD w sieci? Wnioski

Promocję firmy najlepiej zlecić ekspertom. Wówczas nie ma znaczenia, czy Twoja firma działa lokalnie czy globalnie. Bądź o krok dalej od konkurencji. Zdecyduj się na wdrożenie pozycjonowania stron WWW czy Google Ads. W ten sposób reklama Twojego sklepu z AGD i RTV znajdzie się wyżej w wyszukiwarce Google.

Działania SEO, wizytówka w GMB czy firmowy blog to pomysły na promocję Twojej firmy w sieci. Skorzystaj w tym celu z pomocy specjalistów!

Jakie są zalety reklamy w sieci sklepu RTV i AGD?

Wizerunek w sieci można zbudować lub poprawić dzięki działaniom w ramach marketingu internetowego. W ten sposób można dojść do klientów i wzmocnić relacje z nimi. Sieć pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do danych grup docelowych. Przy tym działania promocji w sieci kosztują mniej niż klasyczna reklama.

Narzędzia Google pozwalają kontrolować efekty reklamy, którą można zmieniać – szczególnie gdy okaże się nieskuteczna. Wdrożenie odpowiednich działań zostaw specjalistom.