Oferujesz usługi ubezpieczeniowe? Prowadzisz biuro z usługami finansowymi? Zastanawiasz się, jak dotrzeć do klientów? Jeśli nie wiesz, jak się promować w sieci, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Opisujemy w nim elementy potrzebne do reklamy w Internecie. Strona WWW czy aktywność w mediach społecznościowych to tylko przykłady. Dowiedz się więcej.
Wizerunek w sieci – strona internetowa
Formy promocji w Internecie to przede wszystkim strona internetowa. Od niej powinieneś zacząć budować czy poprawiać wizerunek w sieci. Stanowi ona wizytówkę Twojej firmy z usługami finansowymi czy ubezpieczeniowymi. Dzięki temu klient może się zapoznać z usługami, poznać opinie i skontaktować się z Tobą.
Stronę WWW możesz przygotować samodzielnie lub zlecić specjalistom. W przypadku, gdy biznes jest oparty o indywidualne zlecenia od klientów, wówczas najlepsza będzie prosta strona w rodzaju landing page. Powinna ona zawierać wezwanie do działania (Call-to-action). Może to być forma kontaktu.
Dalsze kroki to dobór odpowiednich fraz kluczowych. Zastanów się, czy chcesz działać lokalnie czy w zasięgu ogólnopolskim. W przypadku doradztwa finansowego i podatkowego oraz ubezpieczeń warto zdecydować się na działanie lokalne. Wpłynie to na realizację konwersji. Frazy takie są przy tym łatwiejsze do pozycjonowania.
Promocja firmy – media społecznościowe
Oferujesz usługi finansowe lub ubezpieczeniowe? Wizerunek firmy poprawisz lub zbudujesz w sieci dzięki obecności w Social Mediach. Do wyboru masz:
Facebooka,
Instagrama,
LinkedIna,
Twittera,
Youtube’a.
Wszystko zależy od wieku grupy docelowej, jak również od takich czynników jak zachowania w sieci, zainteresowania, zarobki czy sytuacja zawodowa i życiowa. Działasz lokalnie? Opracuj kampanie reklamowe usług finansowych i ubezpieczeniowych, których celem będzie na przykład konwersja, ruch czy zasięg. Jeśli masz referencje od klientów, koniecznie je pokaż.
Inną opcją jest remarketing i dotarcie do osób, które nie wypełniły formularza kontaktowego, ale odwiedziły Twój serwis. Poza tym nie zapomnij o uruchomieniu reklamy z buttonem, który przeniesie internautę do formularza kontaktowego. Oprócz tego postaw na różne formaty reklamy – reklamę video, w postaci karuzeli czy z pojedynczym zdjęciem. Strony docelowe, a więc landing pages za to rozwiną treść reklamy czy opiszą usługę, jak również zalety.
Google Moja Firma i opinie internautów
Chcesz się dać znaleźć w Internecie ze swoją firmą? Postaw na wizytówkę w Google Moja Firma. Warto wiedzieć, że wyniki w Google są odpowiednio dobrane do internautów. W tym przypadku działa lokalizacja i personalizacja. Słowa kluczowe z lokalizacją wiążą się z wynikami, wśród których przeważają wizytówki z usługi GMB.
W celu promocji swojego biznesu musisz zapewnić wizytówce podstawowe informacje. Są to:
adres,
kontakt,
godziny otwarcia,
lokalizacja na mapie.
Nie zapomnij także o systematycznym dodawaniu wpisów. Nie tylko będą promować Twoje usługi w zakresie finansów i ubezpieczeń, ale też zachęcać internautów do zapoznania się z Twoją ofertą.
Zaletą Google My Business jest możliwość dodawania przez internautów opinii i odpowiadania na nie przez właściciela, a więc Ciebie. Wpływa to na:
wiarygodność przedsiębiorstwa,
widoczność w sieci,
wizerunek w Internecie,
promocję.
W celu jej zoptymalizowania postaraj się o zadbanie o następujące elementy:
informacje teleadresowe,
zdjęcia,
dział FAQ,
opinie klientów,
godziny pracy.